lørdag den 15. november 2014

"Julen sig nærmer...

Sneen jorden dækker..." 

Arhh... Ikke helt og DESVÆRRE for en vinter og sne elsker som mig. Nu synes jeg faktisk godt at det snart må blive sådan rigtig koldt, det vil jeg sætte stor pris på, og min astma også. Jeg dur bare ikke helt til det her fugtige, halv lune vejr. 

Men, men, med eller uden sne så nærmer julen sig med hastige skridt. Mine kreadrømme vokser i takt med at dagene går, men jeg sidder midt i en praktik, og en hovedopgave der skal afleveres i december, så lige pt. bliver det ved drømmene. 

Jeg har fundet nogle ret fine ting på pinterest som jeg vil dele med jer, måske det kan blive startskud til at dele juledrømme? 

Jeg er solgt! Mon de kan laves af en gammel mælkekartoner hvor man limer stof/papir på? 

Fine og ikke så avancerede at sy.

Simpelt og Smukt!

Kan man andet end at komme i julestemning?

De her... Wauw! 

Min søster lavede det her sidste år, og det så bare så godt ud. 

Det skal helt sikkert prøves! Har købt en kæde i IKEA og LED pærerne er simpelthen så skarpe i deres lys... Med de her kan de jo bruges længere end bare til jul :)

Ha' nu en skøn weekend derude, og tag efteråret ind med alt hvad det er. 

Over and out - Maibritt

HOV forresten, hvis du vil se mere jul på Pinterest, hedder jeg MSunesen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar