tirsdag den 13. oktober 2015

Noget om timing eller mangel på samme...

Ligger her i mørket. I min seng. Burde sove, men bruger i stedet en stund for mig selv, i stilhed. 

De tre andre sover. 


Vi kører på tredje uge med sygdom i huset. Otto slutter en pencilinkur for lungebetændelse imorgen, men før vi fandt ud af hvad det var, havde han været hjemme fra børnehave pga. let feber og lav energi. Nu er manden ramt, fuldstændig slået i gulvet, Asta virker til at have tænder på vej, og jeg har klippet mig ret meget i en finger med en beskærersaks (dumt! Meget dumt!).


Timet og tilrettelagt, eller slet ikke det der ligner.

Jes's. Er helt blæst. Det er så hjernedød hårdt. Er du så færdig mand! 

Håber og krydser for, at du derude er frisk og fuld af energi til at nyde ferien og efteråret. Drik lige en kop kakao,
 og strik lidt på en sok for mig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar