onsdag den 3. juni 2015

Siden sidst...

.. Har Asta været til første læge tjek, nu 54cm og 3900gram.  Imorgen er hun 6uger. Crazy som tiden flyver! Det føles som kort og lang tid på en gang. 

... Har Helle Torning udskrevet valg, og jeg kan mærke, at mit politiske engagement ligeså stille er ved at blive vækket til live efter, efterhånden, mange års dvale og opgivenhed over tonen, mangel på gennemsigtighed og fremsynede idealer i dansk politik. 

... Er Otto blevet 4år, vi har haft et års bryllupsdag og manden er blevet 31. Alt sammen hen over samme weekend. Uhm det betød kage i rigelige mængder.

... Har jeg spekuleret på om det mon bliver sommer i år? Men et myggestik med en meget voldsom reaktion til følge (se instagram) må betyde at det BLIVER sommer!
- note til fremtids Maibritt: husk myggelotion! 

... Er jeg begyndt at føle mig som sisyfos, i forhold til oprydning. Christ, det vil jo ingen ende tage... 

Hvad er der sket for dig siden sidst? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar